Formació:
- Com posar en valor un recurs cultural dins l’oferta turística
- Organització de viatges d’aprenentatge de bones pràctiques (benchmarking)
- Tècniques de guiatge per a responsables de museus, centres d’interpretació i monuments
Estudis i plans estratègics:
- Potencialitat turística de recursos i territoris
- Estudis de públics i mercats
- Plans de dinamització i de foment turístic
- Comercialització de productes o destins turístics
- Màrqueting i comunicació
- Avaluació d’organitzacions i projectes
Comercialització:
- Tasques comercials i de representació
- Integració de recursos en productes turístics comercialitzables
- Cerca de partners i canals de distribució
- Organització de workshops, famtrips i presstrips per a operadors turístics i premsa especialitzada
Producte turístic:
- Creació d’un producte turístic a partir d’un recurs
- Conceptualització i desenvolupament de productes turístics singulars i innovadors
- Aplicació de les noves tecnologies a l’oferta turística
- Conceptualització i implementació de rutes i itineraris turístics
- Disseny de paquets turístics a mida per a organitzacions, grups, o agències de viatges
- Organització de viatges didàctics per a centres educatius, universitats o entitats culturals
Màrqueting i comunicació:
- Campanyes i accions
- Elaboració de guies turístiques i altres materials de comunicació
- Webs turístiques
Altres serveis turístics:
- Organització de jornades, conferències i congressos
- Elaboració de dossiers i materials didàctics
- Serveis de guia turístic en diferents idiomes
Turisme industrial patrimonial o històric
- Creació de productes turístics (visites teatralitzades, rutes, paquets...) en format tradicional o amb noves tecnologies.
- Gestions de comercialització.
- Projectes de merchandising.
- Conceptualització de projectes museogràfics. Audiovisuals, audioguies...
- Cursos de tècniques de guiatge per a responsables de museus, centres d’interpretació i monuments de patrimoni industrial.
- Establiment de processos de recollida i avaluació d’indicadors.
- Elaboració de dossiers i materials didàctics.
Turisme industrial de visita a empresa (Indústria Viva)
- Conceptualització, disseny i elaboració de projectes per tal que les empreses en actiu puguin obrir les portes al públic.
- Anàlisi i avaluació del servei de visites que ofereix una empresa, d’acord amb la nova norma UNE de turisme industrial, i proposta de millores i d’estratègies per treure’n el màxim rendiment.
- Xerrades de sensibilització empresarial per fomentar la implementació de visites a l’empresa.
- Elaboració de manuals de visita, per a empreses visitables.
- Formació :
- Com fer visitable la nostra empresa.
- Com potenciar i treure més rendiment de les visites a la nostra empresa.
- Tècniques de guiatge per a responsables d’atendre visites a empreses en actiu.
Serveis de turisme industrial en general
- Estudi i diagnòstic del potencial del turisme industrial d’un recurs o territori
- Organització de viatges d’aprenentatge (benchmarking) de bones pràctiques i de coneixement de l’oferta de turisme industrial
- Organització de viatges de temàtica industrial per a empreses, estudiants, convencions i congressos, associacions culturals, agències de viatges...
- Organització de jornades, conferències o congressos
- Classes de turisme industrial per a graus, postgraus i màsters de turisme (escoles de turisme, universitats, cursos d’estiu)
- Conferències i sessions de divulgació del turisme industrial com element de dinamització econòmica i cultural
Serveis a entitats, associacions i organitzacions:
- Redacció d’estatuts.
- Creació i gestió de xarxes turístiques i culturals.
- Accions de marqueting per a organitzacions i projectes culturals.
Projectes i serveis culturals:
- Organització i gestió d’activitats i cicles culturals (conferències, tallers, exposicions, actuacions musicals o teatrals, gastronomia, viatges culturals, etc.)
- Conceptualització i disseny d’exposicions.
- Redacció, coordinació i edició de publicacions.
- Cursos de tècniques de guiatge per a responsables de museus, centres d’interpretació i monuments.
Turisme cultural:
- Conversió d’un recurs cultural en un producte turístic.
- Introducció de propostes culturals dins l’oferta turística.
- Serveis de guia turístic en diferents idiomes.
- Organització de viatges culturals per a museus, associacions, agències de viatges, etc.